2. veljače, u sklopu svoje kampanje "Vidi i klikni", posjetio nas je Hrvatski autoklub.
Ovom kampanjom, koju su predstavili našim predškolcima, nastoje podići svijest za odgovorno i sigurno sudjelovanje u prometu.
Cilj ove kampanje jest djecu predškolske dobi naučiti prepoznati i uočiti opasnosti u prometu usvajanjem praktičnih informacija, spoznaja i znanja o:
- sigurnom načinu ponašanja u prometu (u svojstvu pješaka ili suputnika u automobilu),
- prepoznavanju karakterističnih opasnosti kojima su djeca izložena u prometu,
- korištenju nogostupa,
- sigurnom prelasku ceste (propisnom i pravilnom prelaženju korištenjem pješačkih prijelaza, rizicima prelaska ceste između parkiranih automobila…),
- prolasku raskrižjem,
- prepoznavanju znakova koje u prometu daju vozači automobila (pokazivači smjera),
- uspostavi vizualnog kontakta / komunikacije pješak – vozač,
- propisnom, pravilnom i sigurnom ulasku u vozilo te sjedenju i korištenju sigurnosnih pojaseva u automobili
- rizicima zbog nepropisnog i nepravilnog sjedenja i nekorištenja sigurnosnih pojaseva